TWILIGHT

Hej igen :) Tänkte skriva ett kort inlägg om Twilight och lite fakta som ni kanske inte visste!
 Min åsikt : Twilight is da best! Älskar allt om twilight och stephenie meyer skriver så bra och visar verkligen hur det känns att vara tonåring och vara kär för första gången på riktigt. Det är så mkt som är bra att jag inte kan göra det rättvisa. man bara måste läsa böckerna. Man blir liksom själv kär i Edward och/elr Jacob, det blev iaf jag och alla andra som jag känner som har läst dem har känt så oxå. man blir liksom avundsjuk men även glad för bellas skull. Jag uppmanar alla fans att kolla in www.bellasdiary.com , fast jag har skrivit om den sidan förut, så det är bara att kolla tidigare inlägg och passa på att kommentera och tacka mej för att jag tipsat er twilight fans för sidan ;) XD

Fakta: stephenie meyer fick iden till twilight i en dröm där hon drömde om kapitlet i "ängen" där Edwrad (vampyren) och Bella (människan) inser att de är förälskade och berättar det för varandra. Då visste on ju inte vad hon skulle kalla dem och hon började skriva därifrån och framåt. Sen gick on tillbaka dit och skrev allt fram till den scenen.
Stephenie Meyer föddes 4 December 1973 i Hartford, Connecticut och växte upp i Phoenix, Arizona. Hon var näst äldst av 6 syskon. Hon träffade sin nuvarande man (Christian) i Arizona och gifte sig 1994 (samma år som jag föddes) Tillsammans ha dem tre barn; Gabe, Seth, och Eli. Meyer har förutom twilight serien (som kom ut mellan 2005-2009) skrivit: The Host och Promnights From Hell.
Ja det var lite fakta om Twilight. Till er som inte är twilight fans, inte har läst böckerna elr helt enkelt inte tycker om Twilight : Förlåt för detta inlägg. Ni får helt enkelt stå ut

    


Kommentarer
Postat av: mea

Ähhh palla läsa och kolla på dina mega långa twilight inslag !

2009-07-09 @ 18:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0