Tema: tipsa och kommentera!



Hej. Idag åkte min pappas morfar och mormor hem till Iran. Saknar dem redan. Som jag älskar att se gammelmorfars ansikte spricka upp i ett leende så fort han får syn på mig elr/och min syster. Han ser så lycklig ut :D Och han säger så visa saker, den mannen har jobbat upp sig från scratch. Han hade inget och nu har han allt han behöver :) Det är synd att de bara var här i tyå tio dagar :( Just nu håller jag på att dampa på det jävla non-stop regnet! Man kan ju inte göra nånting i det här vädret. OM det hade vart sol hade jag, syste och Sogol kunnat gå till stranden och badat och solat och haft det mys. Men neeeeej. Inte nu inte. Förresten kanske ni har lagt märke till rutan där det står : bloggvärde 3951 kr. jag ska tala om vad det betyder förutom det uppenbara: att min blogg är värd 3951 kr. Egentligen kan man ju inte mäta exakt vad en blogg är värd, men det är ändå lite roligt att veta och kunna jämföra med kompisar. Det värdet kan ju ändras med tiden men jag är ganska nöjd med värdet. Trodde verkligen att det skulle vara myyyycket mindre. Och nu kom jag på att jag hade ett mål med det här inlägget : att säga till er att tipsa era kompisar om min blogg och kommentera. Om ni nu ändå läser bloggen så kan ni ju lika gärna kommentera, det är inte så himla svårt. Och då om ni har en blogg kommer jag att e det så då kan jag kommentera på er blogg oxå ;) På så sätt vinner alla på det. Ni som  har t.ex. bdb vet ju hur kul det är att få kommentarer (jag hade bdb förr, men tröttnade). Det är minst lika kul att få kommentarer på sin blogg. 


 

Kom igen nu och tipsa och kommentera! Det är inte så svårt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0