Söta + busiga = mina kusiner

                                                           Hej<3

Idag hämtade vi min faster, hennes barn (mina kusiner) och hennes man. De bor i Dubai. Har saknat dem så sjukt mkt :D Niosha (min yngsta kusin) är världens busigaste, men hon är så otroligt söt också! Arshia (den äldre) är typ fem och väldigt smart för sin ålder men pratar och leker mycket med sin lillasyster. Jag fick en jätte snygg väska av min faster och en plånbok (som också var jätte snygg)  plus en tröja och en kjol ; ) Här kommer lite bilder. Som jag lovade för väldigt längesen. Ursäkta förseningen. Bättre sent än aldrig, eller hur? Klicka på bilderna för att förstora dem ; )
                 
kjolen jag fick idag            tröjan jag fick idag              den supersöta väskan     


           
framsidan av plånboken     baksidan av plånboken     insidan av plånboken
 
 
                                          
tröj/koftan jag köpte igår    topen jag köpte på New Yorker    topen jag fick av sogol


Det var väl snygga grejer eller hur? Nej, nu måste jag gå och umgås med mina släktingar. Önskar att Ryan var här : (((
Förresten : jag har en ny veckans fråga och jag förväntar mig fler röster än sist. Släng in en kommentar också! ; )

  /// yasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0