Snabb genomgång...

...av min dag so far : vakna, lämna sogol och hennes mamma på flygplatsen (jag kunde tyvärr inte följa me eftersom det inte fanns plats i bilen :(((( ) , käka frukost och titta på tv, sitta vid datorn, görra i princip ingenting, gå ut med Quattro, göra lite mer ingenting, springa på rullbandet, dusha (känner mig fräsh), äta pizza (yummmm), sätta mig vid datorn, vänta på att Ryan ska logga in för det ska han!!! Jag kan knappt vänta ;)

O.o! Pappa har köpt en båt idag ! :D Jag vet inte hur den ser ut än eftersom jag inte var med när de la den i vattnet eller vad man nu säger ....XD Nu har jag inte så mycket mer att säga antar jag ... byebye

Kommentarer
Postat av: Hanna :)

Fin blogg! :)

2009-08-01 @ 14:40:45
URL: http://everyheartbeat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0