Saknar dig<3

Nu har jag precis kommit hem från "shoppingturen" Ni kanske undrar varför det är citationstecken runt shoppingturen. Jo, det ska jag tala om. Därför att min syssling såg till att vi blev kvar på The Bodyshop i två timmar. Jag ville ju gå dit, men jag  hade mest tänkt titta på vad som finns som jag kan önska mig i födelsedagspresent. Jaha, så får man vänta två timmar på att min syssling ska lyssna på allt skit som hon som jobbar där vill sälja. Okej, det är bra grejer, men hon köpte ju saker för ettusen och så hade hon inte tagit med sig alla sina pengar så hon fick låna femhundra av mig, och sen hade hon produkter för ettusen till som hon la undan till nästa gång vi kommer dit. Hallooooo. Shoppaholic? Sen hann vi inte shoppa mer bara för att alla affärer stänger klockan fem. Så det var vår fantastiska shoppingtur. Sen åkte vi och hyrde film. Vi hyrde : Troja (med Brad Pitt) och My best friends girlfiend. Det ska bli kul att se på dem. Saknar Ryan så jävla mycket. Önskar mer än allt annat att han var här.<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0