Så är det bara...

Jag vet att jag har varit lite off och inte uppdaterat men det får ni stå ut med under sommaren. En uppdatering av de senaste dagarna får ni nu :
I söndags åkte vi till Hammarskog på picknick (mysss <3)
I måndags åkte vi (dvs : Niusha, Arshia, min faster Maryam, hennes man Rama, jag, syrran, mamma, pappa, min pappas morbror Amir och hans andra mobror Ali, Alis fru Marmar, deras dotter Sogol som är min syssling, farmor, farfar och Quattro) till Rättsvik där vi hade yrt en stuga. Vi ålte dit med två bilar. En hade vi hyrt (en riktigt stor vit bil) och vår egen Kia. Vår Chrysler är lite opålitlig och fungerar inte som den ska så vi ville inte ta några risker. Det var tänkt att vi skulle till Leksands sommarland dagen efter och det var därför vi hade hyrt stugan. Men det ville inte vädret, så vi stannade i stugan och hade det trevligt :) <3 Dagen efter det (ons) åkte vi hem och på vägen hem stannade vi vid  rodenbanan och åkte den vilket var mycket sköj :D:D Vi stannade på vägen också och åt på MAX. Eftersom just den dagen (22 Juli) var min syrras 13 årsdag så köpte vi tårta (som för övrigt inte var särskilt god) och började fira så fort vi kom hem med presenter och fika och disco i källaren (vi har lite discolampor och sånt där). Syrran fick mest kläder, en parfym, läppglans och masor av kramar XD
Igår (tor) var vi i Stadsparken och alla vuxna blev barn och började gunga och leka´. Haaaaa! Det var mycket roligt. Inget man ser var dg kan jag säga! ;)
Idag åkte min faster, hennes man och barn hem till Dubai. Det är de dåliga nyheterna eftersom att jag redan saknar dem :( :(
De goda är att jag, mamma, syrran och ev. pappa ska till Dubai en månad till Jul och älsa på! :D:D:D:D Det är ju bätsa tiden på året att vara där. På sommaren är det allt för varmt för att vara utomhus på dagarna där, men på hösten och vintern när det är tråkigt väder här är det perfekt väder för bad och att sola där!! Jag har vart där en gång förut och då var det höst och jag blev jätte brun ;) Då ar det bara en vecka så nu ska jag minsann satsa på färgen! jag längtar så mycket!!
ja, nu har ni fått en uppdatering. Ska till Grönan på onsdag eller tisdag och på måndag ska jag till älskade Alice. Har en liten suprise till henne eftersom att hon fyller år snart. Ni får veta vad det är när hon fått veta ;) Imorgon åker Ali hem och på torsdag åker Marmar och Sogol hem. Då är det bara : farmor, farfar och Amir kvar :/
Längtar efter alla!!

Kramisar / Yasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0