Rooooooliiiigt

igår var jag och syrran och Sogol på grönan! Vi hade jätte kul  och var där typ 8 h :D:D:D Vi åkte Insane, som för övrigt inte var läskig alls och absolut inte värd en halvtimmes väntan i kö : ( Jag åkte Fritt Fall för första gången i mitt liv eftersom jag aldrig vågat förut. och vi tog den "versionen" då man stod upp och lutades framåt lite innan man släppdes ner *stolt* ;) Vi åkte mer karuseller än jag någonsin åkt på grönan förrut eftersom att det var mindre folk där. Det var ju lite regnigt i början men sen blev det soligt :))) Vi åkte tåg dit med min mamma och sogols mamma som satt och åt middag och hade trevligt på en båt under tiden vi var på grönan XD Jag tror att det var skönt för dem att få vara ifred ett tag...
När vi åkte hem så köpte vi hamburgare på tågstationen och åt dem på hemvägen...yummm...När vi kom hem besy
mmde vi (syrran, sogol och jag) oss för att titta på West Side Story som var jätte dålig. Jag antar att jag helt nkelt inte gillar classiker. Först Dracula och nu detta X) Jag gillar inte ens Sound of Music. Chockerande, eller hur??
Nu måste jag gå, vi ska nämligen åka in till stan och shoppa skor och maybe lite annat :)

                                           XOXO / yasmin

Kommentarer
Postat av: Micke

Du har en mycket fin blogg!:)Vilken é din favritkaka?

2009-07-30 @ 16:38:07
URL: http://strangebakery.blogspot.com
Postat av: Chili

hehe javisst behövs det en massa gott er kakmonster:)Om du saknar ett visst recept så skriv i vår "önskebrunn":)

2009-07-30 @ 20:44:32
URL: http://strangebakery.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0