HELP ME!

Okej, så jag har skrivit oftare än jag trodde jag skulle göra. Men det beror endast på det tråkiga vädret och min känsla av att det kliar i fingrarna av att skriva. Luv it <3 Igår pratade jag med min älskling Ryan <3<3<3 Jag skulle gjort det i förrigår, men han skulle till doktorn pga av ryggbesvär. Han sa att han för ett par veckor sden hade lyckats ramla på åt sätt och då råkat göra illa sin rygg ordentligt. Han har fortfarande problem med att gå och jag önskar att jag kunde ta smärtan åt honom :( mend det ville han inte gå med på ... tycker väldigt synd om honom iaf :(:(:(
Nu til gladare nyheter. Jag ska nämligen skriva upp min "plan" för sommaren ;) 

 

  • Kommande helg : grönalund med familjen och min syssling Sogol :)
  • 15 Juli : hämta faster, med sina barn och sin man ;) längtar <3
  • typ några dagar senare : se Harry Potter och Halvblodsprinsen på bio :D:D:D
  • Några dagar efter det : åka till hyrd sommarstuga en natt, åka därifrån till Leksands sommarland med faster, syssling, mamma, pappa, syrra, fasters man och barn
  • 22 Juli : fira syrrans födelsedag <3
  • Åka på kryssningsbåt till Finland (Viking Line ; Cinderella)
  • Shoppa i Stockholm, direkt efter att vi kommit tillbaka från båt resan. Jag har vart på den resan ,många gånger men det är mysigt ändå :)
  • Bara ha det kul så länge släktingarna är kvar
  • Åka till Kreta med klassen :D:D:D (måste köpa en ny bikini ... jag gör nog det i stockholm)

 Detta är min"plan". Därimellan ska jag pressa in mer shoppande, badande och solande. Hoppas verkligen att vädret blir bättre. Men det lät väl som en härlig sommar? Det tycker iaf jag. Juste! Måste ´hinna skriva lite på min novell/kanske roman. Säger inte vad den handlar om, det är mitt lilla projekt. Inte för att jag förväntar mig att den kommer att bli publicerad, de säger säkert att den inte är tillräckligt bra, men jag lär ju inte komma nån vart om jag inte försöker, elr hur? Så länge det finns vilja så finns det hopp :D Tycker jag.
Förresten : om ni har en blogg så ska ni bli medlem på dennna sida så ni kan få fler läsare och då får även jag och alla andra medlemar också ler läsare ;) Så hjälp till!!!! Plus att jag måste få hjälp av Maria att fixa header och en klocka i hörnet av min blogg och kanske nåt annat bra . Jag är lite avis på hennes snygga blogg. Kolla in den : http://www.thymre.blogg.se/ . Och här rä he,sidan ni måste besöka. Enligt mig. Hah.  http://www.viraltrafik.se/?yassimina
Så gör det! HELP ME!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0