FÄRJA

Igår åkte vi med färja till Finland och tillbaka. Jag har åkt den färjan typ en miljon gånger men jag har aldrig åkt den med min faster, hennes man och min pappas morbror, fru och deras barn (min syssling sogol). Det var väl inte något speciellt. Det var kul för sogol hade sminkat sig ganska mycket på kvällen när vi skulle till disco och då kom det en full kille till henne och frågade om hon ville dansa och lite senare började en annan kille dansa med henne fast hon inte ville XD Haha...hon ser mycket äldre ut än hon är också. Hon är sexton men hon ser ut som tjugoett. Jag längtar tills jag och min syrra är gamla nog att gå ut på klubbar  :D :D Det kommer att bli så kul.Särskilt i Iran för där frågar alla killar om ens telefon nummer. Och jag som har blå ögon och naturligt ljust hår ... det kommer bli jätte roligt. Det är nämligen väldigt populärt att ha blå ögon i Iran eftersom att nästan ingen har det och dem som har det har en mer grön nyans : P
Ärligt talat så måste min ålder vara den tråkigaste ever¨. Man kan ju inte göra någonting!< Man har inte börjat gymnasiet än, man får inte köra bil, man får inte dricka (bryr mig inte om det), man får inte gå på klubbar och disco för att det är artonårs gräns överallt!! När man väl kommer in på en klubb eller någonstans där alla åldrar är välkommna så finns det ingen kille som lägger märke till en för att man är för ung. Så jävla tråkigt!
Åhhh....jag längtar tills jag är ungefär arton.
I alla fall så kom vi hem idag och sen var vi på picknick vid Hammarskog. Mysigt !
Nu ska jag gå och lägga mig tror jag.

                    Kram / yasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0