27 / 7 - 09

Heej!

Idag var jag hos Alice. Hade jätte trevligt och längtar enormt mycket efter Kreta!! =) Måste verklugen få lite färg, jag ser ju ut som en vampyr XD <3 Nej...det gör jag tyvärr inte ... önskar att man var en vampyr (twilight vampyr såklart) :(((
Imorgon ska jag till Gröna Lund :D:D:D Längtar!

                                     Ha det bra / yasmin

Förresten ... önskar även att killar var lite mognare...om de kunde vara mer som ryan så skulle alla var underbara <3<3 Han är precis som man vill att en sjysst kille ska vara : smart, snäll, snygg, sportig, mogen...och så vidare. Han är rolig och har inget emot att man skämtar på hans bekostnad (även om jag försöker att inte göra det XD) och det går inte ett mail eller en conversation på messenger eller ett samtal på telefon utan att han säger hur mycket han älskar mig, älskar min syrra och hur mycket han saknar oss :(((( Detsamma lillebror :(((
Jag vet att jag har snöat in på ämnet ryan men jag saknar honom så jävla mycket !!

Älskar den här låten (påminner mig lite om honom :

                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0