25 Juli 09

Idag såg jag, syrran och syssling Harry Potter och Halvblodsprinsen på bio. Den var hur bra som helst! Bästa Harry Potter filmen hittils och jag menar det. Jag vet att de hade ändrat jätte mycket men det var samma story och samma scener med lite mer humor och lite scener som inte fanns i boken. Det gjorde att det blev mycket mer spännande för de som har läst boken ;) Den måste jag köpa när den kommer ut, jag har ju alla andra så denna ska självklart in i samlingen :D
En klar top tio film! För en gångs skull satt jag inte och gämförde med boken. Första gången XD fast jag blev bombaderad med frågor av min syrra och min syssling. Störande ... :( fast jag gick igenom en låååååång förklaring efter filmen på väg hem. Jag tror att jag "råkade" berätta hur nästan hela sjuan är och slutar -.- Nej, nu ska jag gå och äta jordgubbar med grädde och sen ska jag träna ;) Det gjorde jag faktiskt igår också. 30 minuters oavbrutet springande på rullbandet med terräng programmet så att farten ändras automatiskt *stolt* :D

                                               Ha det bra nu / yasmin

                        

                                            Saknar dig, underbara Ryan <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0