12 juli 09

God morgon!
Idag sov jag till klockan 12 tror jag. Jag känner inte igen mig själv. Jag brukade alltid vara morgonpigg...
Igår tittade vi på My Best friend´s girl. Den var helt okej. Kanske inte den bästa filmen jag sett, men den var bra. Snart ska jag, syrran och sogol gå ner och se Troja : ) Jag vet inte riktigt vad jag ska göra sen. Jag måste ta ut Quattro och lämna filmerna, men det är det enda jag måste göra idag.
Förresten : på onsdag kommer min faster, hennes man och hennes två barn :D:D:D Jag längtar dit<3

           ///  yasmin

 P.S. det skulle varit ännu bättre om Ryan också hade kunnat koomma...  

Kommentarer
Postat av: Panthea

Okej najjs!<3 jag köpte en TWILIGT poster idag wwiiihuuuuu....

Yasmin goes avis XD<3

2009-07-13 @ 20:46:22
URL: http://acinderelladiary.blogg.se/
Postat av: svar till panthea

You bet...

2009-07-13 @ 23:11:12
URL: http://yasminlikeaflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0