11 Juli 09

Hej!
Idag sov jag till klockan tolv (hehe). Men när man inte somnar förrän typ tre så är det inte så konstigt XD
Igår tittade vi på Dracula. Syrran brukar ha lite svårt för läskiga filmer (fast hon har sett "The Ring") så mamma bara : Emelin, jag varnar dig. Hahaaaa! Filmen var ju fan gjord typ 1991! Hur läskigt kan det bli? Jag tyckte i alla fall att den var jättedålig . Bara fejkat blod överallt och fula vampyrer. Jag föredrar Twilights verision. Vilka håller med?
Idag ska vi (mamma, farmor, jag, syrran, sogol) till stan och shoppa lite. Jag har riktat in temat för shoppingen på The Bodyshop eftersom att jag skulle behöva lite hudkrämer och sånt. Men det är inte säkert att jag köper något. Beror helt på om jag hittar något intressant. Bilder från vad jag nu än köper kommer senare.
Nej, nu måste jag gå och äta. Jag är jättehungrig.
                                                             

                                                           Kram / yasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0