p.s. i love you

paallar inte skriva..eler jo det gor jag x). kenner po mig at vorterminen 2010 blir en bra termin bortsett fron nationella proven :))
vet ni jag kanske ska permanent platta horet :D:D jag avskry mitt eget konstiga ostyrga weirdo sjelvfallna hor so jag vill inte forstora horet mer med att platta det hela tin och do er det betttre att bara gora det en gong for alla :)
btw har i sett icas nya reklam som driver me bloggare? hahaha garva skiitmkt. kendemig inte so jette treffat eftersom jag nestan aldrig videobloggar men det er kul endo. klicka her for att se klippet ;)
nu ska jag go och eta mat :D
forresten so sov jag i ett telt i tredgorden igor, det var jette kul :))
byebye / yaasmin
p.s. saknar ryan sjuukt mkt  och elskar honom d.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0