?

lisaaa om DAGENS "VILL HA":
svara mig!!!!!!! varför har du täckt för hennes hudvud???????
så såg en kommentar ut på mitt inlägg där jag hade täckt över personens huvud på "dagens vill ha".

Jag känner att det var en ovanligt onödig kommentar, men ska du ha svar så ska du få svar:

Jag kände för att täcka över henns huvud. nejå...faktiskt så var det en modellmänniska och jag har bestämt mig för att inte vissa modellernas ansikten från och med nu så att ni inte tror att det är tjejen jag vill ha :P
Inte för att det är nåt fel att vela ha tjejer...och killar....och om man är bi ser jag det som så att man har så mycket kärlek att man vill ge det till både tjejer och killar och är man gay eller leb så tycke jag att det är samma sak som att en tjej gillar en kille och att en kille gillar en tjej..vad spelar det för roll?

Aja...nu har jag spårat lite från ämnet....på tal om spårat så har jag (med min klass ofc) gjort den mest spårade lussningen nånsin... gissa var.

Nej, ni skulle aldrig komma på svaret så här kommer det: på luthagens livs.
Jag menar : PÅ LUTHAGENS LIVS HAHHAHAHHA!! altså det var verkligen helt sjuukt kul att stå och sjunga in dulci, sankta lucia, gabriels message ect. bland en massa diskar som innehåller kött, fisk, glass och gud vet vad.
Jag fattar ju att dom beställde en lussning för att få fler kunder men hallåå? En mataffär? Dem kan ju inte ha tjänat på det särskilt mycket eftersom varje lussning vi gör går på 2000 spänn. jaja....spela roll, kul va det iaf :)

                                  nu tänker lilla jag kolla på tv och äta nåt. im strarving.

Kommentarer
Postat av: "lisssaaa"

jaha var det därför. jo det e jag på bilden :P jag trodde att du tyckte jag var ful ;)

2009-12-11 @ 18:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0