RUTIN

Hej kära blogg och bloggläsare :)
 Nu har jag  faktiskt sprungit på rullbandet! Jag börjar känna att detta kan bli en bra rutin :D man får en riktigt kick efter att ha sprungit eftersom att man liksom blir glad av att man gjorde det. Sen lyssnade jag såklart på min ipod när jag sprang, så jag fick lite mer energi och vilja av musiken Särskiltlåtar som:

Fighter - Christina Aguilera

Do It Well - Jennifer Lopez

Cant Hold Us Down - Christina Aguilera ft. Lil Kim

You Cant take me - Bryan Adams

If You´re Gonna Jump - Natasha Bedingfield

Det är några av mina "när-man-behöver-extra-energi-eftersom-att-man-springer-låtar". Nu ska jag snart dusha. Måste bara vänta på att my dearest mom kommer hem med hårinpackning till mig. Jag har så himla torrt hår.

                                                       Lol / yasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0