RUBRIK

Hejhej ;)

Jag har vart hemma ett tag nu, men vart för slö för att orka lägga upp bilder och skriva x) Det var härligt på stranden, och skönt i vattnet. Vi köpte såklart glass och åt tårta som vi hade tagit med oss :D Emelin blev sur när jag skvätte vatten på henne så hon fick röra på dököttet när hon gick hem själv XD
Jag åkte ju med farmor och mamma så jag satt i den överhettade bilen ...
Nu har jag nyligen dampat på TV:n för att den inte ville byta kanal och ska nu lägga upp bilder från stranden. Inte många bilder tyvärr, men det är bättre än ingenting ;) <3





                     jag såg heeeeelt muppad ut XD



       mmmm...glassssss...




Kommentarer
Postat av: alice

ni är så olika men ändå så lika!

Ni är underbara båda två <3

2009-10-01 @ 18:58:56
Postat av: yasmin

tack älsk. du är minst lika underbar du me <3<3

2009-10-01 @ 19:26:30
URL: http://yasminlikeaflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0