Natti Natti, sötnosar

Nu ska jag gå och lägga mig. Jag är trötter. Särskilt eftersom att det var ett tag sen jag hade mascara. Man orkar ju inte hålla på och sminka sig när man ändå bara är hemma. I alla fall så hade jag mascara när vi drog till stan och nu när jag tvättat bort det blev jag plötsligt jätte trött. Jag är 99,9 % säker på att det är för att mina ögon inte är riktigt vana vid borttagningsmedlet...Imorrn ska jag in till stan och shoppa lite :) Här kommer min inköpningslista som kanske får något tillägg senare.


- Jeans- Shorts (om jag nt hittar några billiga, har farmor sagt att hon kan sy ett par till mig :D)

- En vit bh + en sportbh

- ny mascara (jag kommer att få beslutsångest)

Ja...det var väl det. jag kanske hittar nåt annat jag behöver som jag inte kan komma på nu. Eller så kanske jag helt enkelt fyndar. Ska defenetivt gå in på New Yorker. De har ju jätte låga prisar just nu. Sommar rea in my heart <3

                                                        GODNATT!!



Kommentar: Bäst i test
Mascaran lovar extra allt med sin nya volymgivande iFX- borste i gummi. Visst håller mascaran vad den lovar. Gummiborsten gör att det är lätt att komma åt både de inre och de yttre små fransarna.  Mascaran ger en kraftfull färg med endast en påstrykning. Masterpiece MAX är en ny produkt och lanseras som den ultimata partymascaran. Den lämpar sig även bra till vardagssminkningen då den ger en öppen och vaken blick. Dessutom får man fram den förväntade effekten snabbt. Förpackningen känns vass och rätt i tiden. En utmärkt mascara till ett mycket bra pris.
Cirkapris: 155 kronor

Funderar på att köpa mascaran ovan. Verkar bra. Är det inegn annan än jag som får  ...hmm.... BESLUTSÅNGEST??XD
Jag ska ta mig samman :D Jag mår bra. Jag kommer nog att hitta en perfekt mascara *intalar mig själv* XD
Nerå....sååååå himla "virrig" är jag inte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0