NAAAAAAAAAAWWWWWWW!!!!!

Åh, jag håller nästan på att gråta. Ryan hade skickat ett mail, med den sötaste, finaste, vackraste dikt jag nånsin läst<3<3<3<3 Jag tänker inte lägga upp den eftersom att det är mellan oss. Men ohhhhhhhhhh.....sååå söt. Jag skrev såklart en tillbaka men min var nog gansk dålig. Jag suugeer på att skriva dikter x)
Jag älskar honom så mycket och jag önskar att han var här :((((((( Jag vet att bi kommer antagligen att ses det här året för pappa har sagt att hans ska försöka att få hit honom. Men han lever ju på andra sidan jordklotet så det är lättare sagt än gjort :(((
Alice har kommit hem från New York såååå: Välkommen tillbaka <3<3

Nej nu ska jag gå och äta tror jag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0