MYS PYS :D

Hej <3

Fram tills nu har jag och min syrra legat ute i trädgården och solat, pratat, käkat tårta, garvat och bara haft det allmänt myyyysss <3<3 Vi hade förstås bikini eftersom att vi ville få lite färg och vi råkar ha likadana bikinis, så vi måste ha sett riktigt söta ut XD <3 Det blev tyvärr inte så mycket färg, eftersom att solen inte var tillräckligt stark. Förutom det satt jag och skrattade skitmkt när emelin hade krig mot de invaderande myrorna. mktmkt roligt, defenetivt värt att själv bli invaderad av myror efter att de gett upp kampen om emelin :P
Vi har förutom det plockat ur diskmaskinen (vilket jag hatar, eftersom att jag hatar lukten, vilket det står i "10 sanningar om mig"). Nu ska jag försöka ladda upp lite bilder. HITTADE EN ANNAN SLADD!! Yeeeeeeeeeey!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0