Jag vet inte riktigt

Sooooo....jag är ju ingen expert på kameror men nu har ja besdtämt mig för att den bästa kameran är en systemkamera! jag vet, jag vet : inte särkilt snygga, men de är riktigt bra :) Så det ska jag kanske önska mig i fördelsedagspresent :D:D För alla er som inte visste det så fyller jag år 10 september. Det är ganska långt kvar men man måste ju veta vad man vill ha innan alla börjar bombardera en med frågor om vad man önskar sig. det värsta är ju när man inte vet och säger : jag vet inte.....kläder kanske? Sämsta svaret. Puss på er alla, men nu ska jag gå och vara lite social ... tror jag XD

de här tyckte jag var så söta :) inget jag skulle ha på mig men ändå väldigt söta :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0