INTE MYCKET

Jag vet att det har vart dåligt med uppdatering de senaste dygnet, men det har inte vart mycket att skriva om.
Igår lyckades jag faktiskt ladda ner både Moulin Rouge och 17 Again till min ipod!! Yeeeeeeeey!!
Jag såg på 17 Again på datorn och jag tyckte att den var jättebra, jag skrattade hela tiden x)
Jag och syrran tittade också på Döda Poeters Sällskap (Robin Williams) igår. Den var både bra och dålig. Den var lite seg men också lite sorglig. Jag vet faktiskt inte vad exakt jag tycker om den filmen...hmm...
Idag ska jag nog bara fortsätta och ta det lugnt och njuta av sista veckan av sommarlovet. Fast idag lyckades jag faktiskt gå upp redan klockan halv tolv! Av att telefonen ringde (jag missade samtalet) och sen kunde jag inte somna om.
Igår chattade jag lite med Ryan, men webbcamen och micken ville inte fungera på hans lap top så nu avskyr jag den och alla andra laptops eftersom de alla är jobbiga och batteriet tar slut hela tiden och de har ingen mus och de uppstår en massa tekniska fel hela tiden och så måste man ha anslutning!! Fasta datorer in my <3 De fungerar alltid som de ska!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0