I luv sleepy time <3

 Nu ska jag snart  soooova :) jag är jätte trött, men bestämde mig för att skriva ett inlägg innan jag lägger mig ;)
Är det bara jag eller älskar inte ni också känslan av att man snart ska krypa ner i sin varma mjuuuka säng? ligga där en stund och kanske läsa lite eller lyssna på musik (brukar jag göra) eller bara ligga ner och tänka på vad man vill utan att bli störd? Så skönt. Det är en av mina favorit tider på dygnet :P Ja då var det väl dags att säga godnatt!

                                                  GODNATT!!
                      
Eller förresten : hur många känner igen den här :

                 God natt, sov sött, dröm om alla småkryp du mött!


                                     
                                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0