Helloooo...its called a lance XD

Go´ eftermidda!
jag tänkte bara skriva ett inlägg innan jag åker in till stan. Ni kanske får bilder på vad jag köpte senare, men det är inte säkert att min USB - grej vill fungera. Jag fattar verkligen nt varför den har blivit så jobbig. Jag och teknologi går helt enkelt inte ihop. Tänkte bara säga att det vart liiiite för lite kommentarer på sistonde! :((( Skäms på er. Det är väl nt så svårt att kommentera? De flesta har väl bloggar och visst blir man gla´ av nån kommentar då och då...
Nej, nu måste jag gå och fixa håret. Ser ut som tredje världskriget.

                                               Lol / yasmin

P.S.
Igår tittade jag på en riddares historia (Heath Ledger) igen. Jag bara luvluvluv den filmen. Så himla rolig. Jag tycker verkligen det är synd att Heath Ledger tog livet av sig :((((( Fast jag garvade lika mkt som jag brukar göra när jag ser den filmen.
"I´d rather be a stupid girl with a flower, than a stupid boy with a horse and a stick."
"Helloooo, its called a lance..."
Hahahahhaa!! Okej, typ ingen fattar varför jag tycker att det är så roligt, men man måste se filmen för att kunna skratta :D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0