Ehmmm...förlåt...? Igen?

Jaha...*pinsamm tystad*Okej, jag vet att jag har inte uppdaterat på nåra dar men .... jag har väl inte haft tid. Jag vet : sämsta ursäkten ever XD Ja nu ska jag vara snällare och lägga upp fler bilder !! Wohooo! Tyvärr kan jag inte lägga upp egna bilder för tillfället eftersom att min mobil vill inte anslutas till datorn och jag har ingen kamera :((( Vill ha, vill ha, vill ha. De senaste dygnet har jag vart med Tilde <3 Lots of love till Tilde, för två dagar av skratt och sköj :D Vi har spelat "Hej Knäckt" etthundratusen gånger. Vad kan jag säga? Det är som en slags tradition och det är sååååå ´kul! Fast vi hittar på nya saker man ,åste göra på alla kort varje omgång så det gör det liiite svårare XD Vi har även hyrt film (Wild Child ; inte bästa filmen jag sett, men den var väl Ok) med massor av chips (pepper and grill : yummmm). När vi sedan skulle ta ner vå madrasser från ovanvåningen till mitt rum så åkte vi ruschkana ner för trappan på madrasserna. Jag var med om ett litet äventyr då jag ramlade av madrassen och nerför trappen meeeeeeeen: JAG ÄR OK! XD Jag bröt inget och stukade inget ;) Fick bara lite ont i ena armen  som jag råkade landa på och ena foten. Sen satt vi uppe och pratade lite och hade det myyyyyys<3<3 Den här dagen har vi lämnat filmen, tagit ut lilla Quattro och mest slöat XD Stackars Quattro har fått en infektion i ena tassen så han haltar : ((((( Vi ska ta honom till veterinären imorrn ;) I förrigår sprang jag på rullbandet igen *stolt* :P Ja nu ska jag ladda ner låtar till min ipod och sen ska jag springa ;))))




                          

Kommentarer
Postat av: mea

ucsh. den var ju nt fin. <en second-hand camera

2009-08-02 @ 20:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0