-.-

Det här får bli det sista inlägget för idag :) ska gå och lägga mig snart, men först måste jag tvätta bort sminket (usch, oorkar intee) Men jag har haft det ganska trevligt ikväll. Såg slutet av Patrick 1,5, egentligen hatar jag den filmen, men jag hade inget att göra så jag tittade i alla fall XD
Imorrn är det lördag, vilket är skönt eftersom att båda mina föräldrar är hemma då och då brukar vi alltid hitta på nåt. Kanske inget speciellt men i alla fall äta extra god middag eller något sånt :) <3
Nu ska jag göra mig iorning för sängen.

                               Puss och Godnatt / yasmin <3<3

P.S. mamma hade bakat en jäätteeeeee god tårta, som ni tyvärr inte fick smaka XD hahaa, nej sååååååå god var den inte ;) <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0