10 Maj 2011

Hej

På lördag är det exakt en månad kvar till sommarlovet. Jag kan inte minnas sist jag längtade såhär mycket efter ett sommarlov. Men jag tror att det beror på att mitt förra sommarlov innehöll en del plugg pga. samhällskunskapen så därför var det ett tag sen jag hade ett pluggfritt lov. Men snart så!
Idag har jag återigen varit duktig och gått upp klockan halv sju och gymmat två timmar fast jag var ledig. Efter det åkte jag till skolan och åt en snabb lunch och sen gick jag till glasskiosken vid ån där jag ska sommarjobba. Jag var där några timmar och lärde mig hur man gör kulglas, mjukglass (den där jäkla mjukglassmaskinen är svårare att hantera än det verkar!), hur kassan fungerar och lite annat smått och gott. Fick även testa att servera några kunder glass. Jag fick även kebabtallrik till lunch där, så jag har ätit dubbel lunch idag.
Sedan dess har jag vart ute med hunden, pluggat och kollat på Glee. Intressant va?
Imorgon ska jag och Èrika fixa ett jobb och på lördag ska jag se Balderskolans årliga vårkonsert eftersom att det är min lillasysters sista. På kvällen åker jag till min Patrik och sover över ♥
Men nu orkar jag knappt hålla ögonen öppna längre...känner mig helt slut i hela kroppen.

Godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0