14/3-2012

Såfort jag får tid och lust att koppla kameran till datorn ska jag lägga upp lite bilder från mitt och Patriks försenade alla hjärtans dag firande och kanske av presenterna jag fick av honom. Förseningen berodde på att jag (såklart..) blev sjuk på alla hjärtans dag så det slutade med att vi avbokade vår middag. Istället blev det mys, film och så blev jag ompysslad av min älskling. Tycker att det var en väldigt bra alla hjärtans dag ändå, men vi gick ut iallafall på sportlovet.
Annars då? Nio månader med Patrik iförrigår, träning idag och imorgon, kyrkbesök nu på lördag, 18 års fest veckan efter det, högskoleprovet, påsklov, nationella och så håller det väl på fram tills världens bästa datum. 12 Juni. Sommarlov + 1 år med Patrik ♥

PUSS ♥

P.S. Om ni undrar varför jag sitter och skriver blogginlägg mitt på dagen när jag egentligen inte brukar ha tid så beror det på att jag sitter på en otroligt tråkig spanskalektion som tyvärr kommer att fortsätta i ytterligare 40 minuter..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0