16 juli 2012

Hej!

Sen sist så har jag klippt mig. Det blev kort. Tyvärr. Men jag var lite tvungen att klippa av drygt en decimeter eftersom att den decimetern var så sliten att det mest såg ut som en höstack. Antagligen har mitt flitiga användande av plattången lett till det så ska verkligen försöka att inte platta håret så ofta som möjligt.
Förutom det så har min älskling åkt till Bulgarien idag och ska vara där tills nästa måndag. Jag saknar honom redan löjligt mycket. En vecka låter kanske inte mycket i era öron, men för mig känns det som ett år..♥
Eftersom att Patrik åkte idag så spenderade vi de sista två dygnen tillsammans, vilket var väldigt mysigt. Vi var även några timmar i kyrkan i lördags och umgicks med Henok och Dennis och spelade biljard.
Nu blev det här inlägget ett lite trist inlägg och tristare blir det eftersom jag inte har några nya bilder att bjuda på. Men jag ska försöka roa mig i veckan med att ta bilder och lägga upp här, göra nagelvård (har fått låna massa bra grejer från mamma) och läsa i min nya bok; Inheritance, vilket är den fjärde och sista boken i Eragon-serien. Såg den av en slump på Akademibokhandeln igår när Patrik skulle köpa en bok att ha med sig på resan. Hade inte en aning om att det hade kommit ut en fjärde bok i serien. Böcker är för mig ett väldigt bra sätt att koppla bort all saknad, oro och problem så jag blev väldigt glad att jag hittat en tjock och bra bok att läsa.
Aja nu ska jag avsluta det här onödiga inlägget och fokusera på att ta lite bilder så att nästa inlägg blir bättre!

PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0