25 februari 2012

Det är sällan som livet känns helt perfekt. Det finns nästan alltid något att klaga på, oroa sig för eller må dåligt över. Men så kommer de där sällsynta tillfällena när allt känns bra. Och då menar jag verkligen bra. Visst, jag kanske inte har MVG i allt, men jag kan stolt säga att jag har det i det mesta och jag har i alla fall inga Gn. Visst, jag bråkar med mina föräldrar ibland och visst händer det saker och ting som tillfälligt tycks förstöra allt det fina i mitt liv. Men trots allt det, trots att jag kan oroa mig i dagar för skitsaker och trots att jag kan känna mig sämst i alla avseendet av och till, så har jag det i det stora hela bättre än jag skulle kunnat drömma om för drygt ett år sedan.
Jag har äkta kärlek i mitt liv, jag går i en klass och skola som jag mår riktigt bra av och älskar, jag har lärt mig att hantera stress bättre och jag har världens finaste vänner och familj. Vad jag försöker komma fram till är att jag är så otroligt glad och tacksam för allt jag har. Jag kan inte komma ihåg sist jag drömde något som kändes bättre än min verklighet och det måste väl ändå betyda att det egentligen inte finns något att vara ledsen för. Att jag är lycklig.

Random bild från i sommras..saknar mitt ljusa hår!

Kommentarer
Postat av: elin

gött snaaack! :D

2012-02-28 @ 21:42:51
URL: http://davidssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0