12 April 2012

Hej
Efter ett påsklov som innehöll 18årsfirande, myskväll med Fatema och Carro, övernattningar hos Patrik, högskoleprov, alldeles för mycket påskgodis och lite annat smått och gott så är det inte kul alls att vara tillbaks i skolan. Som tur är så är det mindre än 9 veckor kvar totalt till påsklovet och 5-4 veckor om man räknar bort alla helger och andra lediga dagar!
Förresten så har jag varit väldigt effektiv idag..var egentligen ledig från skolan pga. att min enda lektion var naturkunskap som nu är en avslutad kurs, vilket innebär att jag är ledig varannan torsdag (lyx!). Men istället för att sova till klockan elva och ta det lugnt så gick jag upp klockan sju, åkte till Sats och gymmade två timmar, åt lunch på skolan, kom hem, tog ut hunden, städade och pluggade några timmar. Nu ska jag se ett efterlängtat Glee-avsnitt!

PUSS ♥

P.S. Förutom att den här dagen har varit väldigt produktiv så är det även min och Patriks 10-månadersdag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0