5 september 2011

Efter en uppmaning om att jag ska uppdatera av en anonym läsare så lyssnar jag och gör just det. Uppdaterar. Mitt liv är inte så värst intressant just nu. Det är skönt, det är enkelt.
Jag går till skolan, jag pluggar, jag är med Patrik, jag träffar vänner, jag tittar på Idol (i mitt ♥) och försöker träna så ofta jag kan.
En litet P.S. är väl att jag fyller år på lördag! Haha på kulturnatten, liite trist att alla kommer vara ute så det blir väl inget firande då. Fast det gör mig inte så mycket, jag ska nog fira på fredagen eller nästa fredag istället.
Nu är det dags för en kvällsdusch och sedan march i säng. Jag kom inte hem från skolan förräns kvart över sju idag, eftersom jag hade persiska kvällskurs så jag är gaanska trött nu.

PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0