24 November 2011

Ikväll kommer min fina morbror hit från London. Jag har inte träffat honom på länge nu (syrran var ju i London i sommras) så jag har saknat honom väldigt mycket!
Imorgon är det "adventshögtid" i skolan. Bryr mig inte särskilt mycke, men det innebär att jag får sluta tidigare och det är väl bara bra?
Och det är jul snart!! Problemet med det är att jag måste hitta julklappar och det är lika svårt varje år. Vill alltid hitta något lite speciellt till dom närmaste men allt är ju samma skit i princip så det enda som är speciellt är handgjort och handgjort av mig vill man nog inte ha. Annars så är jag bara glad för att det snart kommer att snöa och allt kommer att bli vitt och glittrande (klyschigt, jag vet).
Apropå vitt. Idag när vi satt och åt middag så säger pappa plötsligt:
"Vad blek du är yasmin, du är ju lika blek som mjölk". Tack för den...bara för att han går runt och ser ut som att han nyss kommit hem från en solsemester på Bahamas året runt.
Nej, nu måste jag sova, känns som att jag sover alldeles för lite så tänkte testa att lägga mig innan klockan 1 för en gångs skull.

PUSS ♥


Har lyssnat på den här ca 70 ggr i rad..så bra!

Kommentarer
Postat av: annsoh

Hej vad händer idag :)? jätte fin blogg! Följas via bloglovin :)?

2011-11-27 @ 00:44:53
URL: http://annsoh.blogg.se/
Postat av: Tildisen <3

Yassi! Du vet att jag förväntar mig en handgjort Freddie Mercury docka utav björk...



Haha nej men snälla, jag skojade bara, inget handgjort tack förutom ett litet kort kanske :3?



Nåväl, jag ska hitta på något till dig snart! Kanske något hand gjort? Kanske inte? Who knows...

Puss på dig iallafall! <3

2011-11-27 @ 22:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0