13 November 2011

Har nyligen fått reda på att min "borttappade" kamera har legat i någon låda sen i sommras. Så nu när jag hittat den igen kanske jag kan sluta lägga upp gamla bilder (även fast oddsen för att jag ska orka ta nya är gaanska små..).
Den här dagen har inte varit särsklit speciell. Träning, krattande och plugg. Och så lite fars dag firande såklart.
Igår 5månadersmyste jag med Patrik och kollade på Gossip Girl. Lätt världens bästa serie...eller nej förresten; delad första plats med Vampire Diaries.

När jag har skrivit klart ett inlägg brukar jag läsa igenom det, så jag läste igenom detta inlägg och insåg att det lät väldigt tråkigt. Synd för er som har slösat tid på att läsa det och synd för mig som har skrivit det. Gulligt att några få fortfarande tittar in varje dag och kanske hoppas på att jag plötsligt ska skriva något jätteintressant. Någon dag måste det väl hända. Eller?

Bara för att den är för jäkla söt (och för att gamla bilder från arkivet börjar bli tjatigt..)


PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0