22 Maj 2011

Kommer ihåg tiden när jag uppdaterade varje dag. Och samtidigt tyckte att jag hade mycket i skolan. Jag hade tydligen ingen aning om vad "mycket i skolan" innebär. Men just nu har jag egentligen bara ett fysikprov (som om det inte är mer än nog). Men då lägger jag ner fritiden på vännerna istället för bloggen. Har lärt mig att prioritera lite.
Egentligen är jag inte ens bra på att blogga. Jag tar nästan aldrig bilder. Skriver väldigt sällan vad jag gör/gjort nuförtiden. För det mesta klagar jag bara på att jag inte har tid med bloggen och att jag borde lägga ner den. Även fast vi alla vet att jag inte kommer att göra det av den simpla anledningen att jag har bloggat så länge att det känns onödigt att sluta nu.

Men nu väntar att Gossip Girl avsnitt på mig. Ja, jag är fortfarande besatt av den serien.

PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0