STOLT

Bloggning har det inte blivit så mycket av på sistonde eller hur?
Men på samma sätt som bloggare oftast har för lite tid att blogga så har läsare för lite tid att läsa så det brukar jämna ut sig rätt bra det där i alla fall.
Igår hände något revolutionerande (för mig alltså). Jag har ansträngt mig mycket för att bli vig. En övning som jag gör när jag stretchar är att jag lägger upp ena benet rakt framför mig på sängkanten vilket blir i 90 gradersvinkel mot min kropp och så (utan att böja det andra benet som jag står på) försöker jag nå huvudet så långt ner mot benet som möjligt. Och igår, mina vänner, lyckades jag göra det jag strävat efter i flera veckor: jag kunde lägga huvudet på benet!
Stolt tjej eller vad?!
Nu är det nog dags för mig att avsluta detta inlägg och gå ut med min otroligt gnälliga hund med puppy-eye ögon som inte får att ignorera.
PUSS ♥

Kommentarer
Postat av: Danne G

Om du kan göra det så ska du ju visa! Vi kan utbyta moves, du visar din vighet så får du se headstand!

2011-03-19 @ 21:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0