8 Juni 2011

Idag har jag (och det här började på det mest klassiska sättet man kan börja ett blogginlägg på men, men..) varit på studentmottagning i Strängnäs. Det är min mors hemstad så vi har barndomsvänner där. Jag hade ganska kul faktiskt och så var det riiktigt god mat. Och god mat, det tackar man aldrig nej till.


Klänningen jag hade på mig idag (samma klänning som jag hade på julafton)


Det syns inte så bra på bilden men duschade igårkväll och fick sedan jättefina lockar när jag släppte ut håret (hade det i knut). Sedan hade jag i hårspray för att det skulle hålla sig (intresseklubben antecknar).

Nu ska jag ta och fixa lite nattfika. Bara jag som tycker att det känns som om jag äter hela tiden?
Anyhow. Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0