Söndag

Den här dagen är så onödig. Den bara finns där liksom och är i vägen för morgondagen. Grejen är att det är en riktigt tråkig dag. Jag har tre inlämningsuppgifter att skriva...behöver inte göra alla idag, men minst en iallafall. Förutom det måste jag träna. Ni hör ju själva hur roligt det låter...det låter som en klassisk söndag.
Det roliga med det är att jag skulle lätt kunna få det att vända. Ringa en kompis och dra in till stan för fika eller så, men jag är bara för lat för att ta mig någonstans. Besides...de där uppgifterna kommer inte skriva sig själva.
Samhällskunskap i mitt ♥


PUSS♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför läser du samhällskunskap? Ska du byta skola?

2011-07-01 @ 21:17:45
Postat av: gummaneman

yasmin din gullunge det var inte söndag den första juli ...det var freeedaag .IT'S FRIDAY FRIDAAAAAAAAAAAY !!!!!!!!!! you know ;)

(det står liksooom att du publicerade inlägget den första juli så är inlägget söndag ....)



P.S wchich seat should i taaaaaaaaaaaake ?!?!??!?!??!?!!??!??!!??!?!?!

2011-07-02 @ 17:56:44
URL: http://meaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0