9 Juli 2011

Klockan är 18.10 och det enda produktiva jag har lyckats göra idag är att vattna gräset och försökt hitta en nyhet att skriva om till samhällskunskapsuppgiften. Det går inte bra. Alls. Och den här lördagen kan jag inte gå ut heller, då vi har gäster. Men de är väl lika bra att jag håller mig inne och gör klart den här uppgiften någon gång. Imorgon kommer Patrik hit, så då hinner jag inte skriva på den alls. Insåg just att jag fokuserat hela inlägget på plugg. När det är sommarlov. Stackars mig...fucked up redan innan jag börjat tvåan.


PUSS ♥

Kommentarer
Postat av: Emelin jan

Fin bild Yasmin khanom, JA JAG KAN GE KOMPLIMANGER TILL DIG ...jag alskar faktiskt dig ..hihi. men villa gaster hade vi? hahaha farzaneh och arad kanske, "mamaaaaan bijaaa injaaahhhhh"

2011-07-09 @ 21:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0