16 and...married?

Varför måste vädret ha pms och skifta från sol--> moln--> regn--> blåsigt hela dagarna? Det är sommar. Det ska vara soligt. Det ska gå att dra till lyssnaäng och sola och bada. Blir bara så otroligt less.

Igår var iallafall Patrik hemma hos mig och fick träffa mina farföräldrar och mina små kusiner, som blev väldigt förtjusta i honom. Särskild Arshia som är lite äldre och förstår mer. Eller inte så mycket kanske, då han sa:

"Soo...did you kiss yet??!!!"
"Yes we did"
"Then you're married!!"

Tydligen så blir man gift igen för varje kyss också? Aja, man lär sig något nytt varje dag. Det lustiga är att de inte refererar till honom som min pojkvän utan de frågar "Yasmin, where's your husband?" haha. Och apropå små barn så kräver dem en massa uppmärksamhet så ska gå och leka lite med dem nu.

PUSS ♥


Det är helt omöjligt att få en bild där alla ser normala ut med dem, men den här bilden från förra året är helt okej jämfört med de flesta andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0