11 December 2011

Glad tredje advent!!
Tredje advent är (förutom julafton och jullov) det bästa på hela december, för då klär vi granen och det är bland det mysigaste jag vet.
Gårdagen spenderades hos Patrik med Sherlock Holmes (längtar till 2an!!!), massa mys och 6-månaders firande. Okej, jag erkänner..vi firande inte. Både jag och han tycker att det känns lite onödigt. Okej ett år, men 6 månader är egentligen inte så jättemycket när man tänker efter. Men mysigt var det ändå och när jag kom hem runt halv 1 somnade jag nästan direkt och drömde om galna får, militäruppdrag och lite allt möjligt.

PUSS ♥


Kommentarer
Postat av: MISS ALICIA

Hej!



Ta gärna en titt på nätbutiken missalicia.se och delta i adventstävlingarna som just nu pågår på Miss Alicias

Facebooksida: http://www.facebook.com/pages/Miss-Alicia/118723208236702



Vänliga hälsningar,

Miss Alicia

2011-12-16 @ 00:08:29
URL: http://missalicia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0