8 augusti 2011

Har inte haft särskilt mycket tillgång (lust att sitta vid) datorn de senaste dagarna, så därför har jag inte uppdaterat. Nu har Ryan och resten av familjen kommit tillbaka från fjällen så nu hoppas jag verkligen att vädret inte sabbar sista tiden på sommarlovet.
Under veckan har jag gjort lite det ena och det andra. Gått klart sommarskolan (lutar åt MVG, men betygen är inte satta än), vart på fyrishov med Patrik, Moe och Moes tjej; Natta, sett Little Fockers (Robert Deniro och min pappa är läskigt lika), träffat Sunni och hennes kille Ayo en stund och lite annat. ¨
Dagens planer är att möta upp Patrik tillsammans med Ryan och syrran för att sen dra till stan och visa Ryan Uppsala. Senare ikväll så drar jag, Patrik och Ryan iväg till grillning i Knivsta. Myzpyz.
Men nu ska jag klä på mig och ta en liten promenad med hunden.

PUSS ♥


Apropå ingenting så är den här låten grym!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0