28 augusti 2011

Godmorgon!

Önskar att vädret idag kunde vara lika fint som igår, så jag skulle kunna gå till någon uteservering och plugga istället för att sitta inne. Har inte så jättemycket egentligen, men jag behöver hjälp med matten och fysiken av mitt personliga geni (Patrik), som faktiskt fyller år imorgon!
Har aldrig behövt köpa en present till en kille och det var ganska svårt faktiskt. Fattar inte vad killar klagar på, tjejer blir glada för i princip vad som helst inom kategorierna skor, kläder, smycken och väskor. Det är bara att välja och vraka. Men killar vet man aldrig vad de vill ha, och de hjälper inte till heller. Hur som helst hittade jag en present när jag var i stocholm i fredags.

PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0