MYS

Salam!

Kom rätt så nyligen hem från att ha suttit ett par timmar på storken med Ester, Kalle, och Julia. Riktigt mysigt ♥
Jag har praktiskt taget släpat mig igenom dagen genom att ha halvsovit på samtliga lektioner och myst i min kofta.

Idag när vi var på storken så satt jag och funderade på hur himla mycket jag älskar det stället.
Visst, man måste paya en del.
Och visst, trevligare personal finns.
Men fan, vad mysigt det är!

Förresten måste väl "mys" vara med i den officiella bloggordboken. Alla bloggare säger att allt är mysigt.
Okej..de flesta. Men det är ett riktigt bra ord. Funkar i nästan alla lägen ;)

Ikväll är TVn min bästa vän och skolböckerna ligger försummade i väskan.
De får inte vara med och leka.



(Min mysiga kofta i bakgrunden)

Ångrar nu att jag inte köpte en såndär varm choklad med vispgrädde, men just då hade jag nog mått lite illa av den. Femton chickenbits till lunch är inte att leka med alltså.
Fråga inte ens varför jag åt så mycket.
Eller jo förresten.
Gör det.
"Varför åt du så mycket?"
"Därför att vi hade en jävligt sen lunch efter tre 80-minuterslektioner varav en av dem var idrott."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0