THE SHOW MUST GO ON!

NU ÄR DET ÖVER! MIN SISTA VÅRKONSERT, MIN SISTA KONSERT MED MIN ÄLSKADE SKOLA OCH MIN ÄLSKADE KLASS!!!:'(((

Det var grymt bra och jag är så fruktansvärt nöjd med spexet, våra låtar, potpuriet, vårsångerna, vår egna låt, ja ALLT! Det var först under sista låten (sommarpsalm) som tårarna började rinna och tanken att jag aldrig mer skulle få stå där som en elev på balder/nanna slog mig. Det var nog en av de hemskaste saker jag insett sedan morfar dog tror jag. Ni kanske tycker att jag är fånig och överdriver. Men 6 år! 6 år med mina vänner och min klass och balder, balderandan, de där konstiga sakerna som händer hela tiden, oändliga repetioner och musiken! Det är ännu några veckor kvar til avslutningen men det känns som om det var idag som var min sista dag som ett äkta balderbarn eftersom att det inte blir några fler konserten:(((

Efter konserten blev det middag på balder för niorna med några lärare. God mat, skratt, tal och såklart SÅNG!

Haha, btw så kom jag på att jag vill ha en storebror! Jag har iofs min "lillebror" ryan, men jag vill ha en storebror. Vet ni varför jag nyligen insett det?
Jo, det var när jag såg adrian krama om sin söta lillasyster efter konserten som jag insåg att jag också vill ha en äldre, överbeskyddande (som om inte ryan är det :p) bror som jag kan se upp till och känna mig liten bredvid. Jag vill faktiskt känna mig liten. Det kan vara så otroligt krävande att vara storasyster. Alltid vara den som tar ansvar och som måste föregå med ett gott exempel..

Förresten så var även sötaste tilde och tittade på vårkonserten vilket var väldigt roligt! Fick en stor påse med choklad av henne också, väldigt gulligt av henne ♥ Och hon har filmat en massa också så jag ska försöka lägga upp en video!

Aja, puss och hej ♥

EN GÅNG BALDERBARN ALLTID BALDERBARN!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0