4 Maj 2010

Salam!

Ni får ursäkta den sena uppdateringen, men jag har varit lite upptagen...
Har bland annat varit ute och sprungit, messat (höhö väldigt ansträngande och upptagande), kollat igenom gamla kemiböcker, ätit, kollat igenom konsthistorian, lekt med Quattro och lite annat.

Känner att jag ändå fått ganska mycket gjort...sen om det var nödvändiga saker är en annan femma :p
Men hörrninini nu är det ju så här att jag inte är på blogghumör så nu avslutar jag detta inlägg med att säga puss på rumpan och ni får ha det gött ♥



Passa er alltså för här har vi en farlig brud...hahah shit vad jag är tråkig!! XD

Kommentarer
Postat av: panthea

SV: Yasmin, Parisa säger alltid puss på rumpan till mig :S

2010-05-04 @ 21:56:42
URL: http://cookiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0