Tillbaka

Heej ;)

Jag är nu tillbaka från bolala :) Herregud, vad vi skrattade! Fast det gör jag alltid när jag är med henne, hon är verkligen en av dem personer som får mig att skratta så fort jag kommer i närheten av henne ♥

Nu är vi äntligen klara med geografiupg! Riktigt skönt, eftersom att vi gjorde en helt ny grej som blev myycket snyggare än den första. Vi åt också glass med pepparkakor som vi mixade med blåbärspaj...jag vet det låter jätteäckligt, men det var skitgott! :d

Åh, imorgon är det måndag..alltså det är inte särskilt kul med skolan, men om det är en skoldag i veckan som är skön så är det måndagar :) Bara lätta lektioner och ganska kort dag.


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0