Originality...not sold in stores.

JAG TÄNKER ALDRIG MER SE MELODIFESTIVALEN!!!!

J*vla idiotiska skit program! Den jag vill vinna vinner ju a l d r ig ! Jag som hade röstat på Salem och allt och så kommer den där lilla skitungen och vinner .... Salems låt var ju orginell och cool och rolig (särskilt med björn i bakgrunden) medans Annas var dryg och allmänt tjatig och hon hade vibrato genom hela låten -.-

Oookej, nu ska jag lämna det där bakom mig till nästa år då jag kommer bli arg igen för att den jag ville skulle vinna inte vann :/

Bedtime stories var en ganska ok film, men den var inget speciellt direkt och mor hade inte köpt ben&jerrys :'(
Aja, nu ska jag hitta på något annat. Hejdå♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0