Pretend he even had a friend to call his friend

Tja!

Har nyss tittat på "När lammen tystnar". Den var väldigt bra men som den fegis jag är blundade jag på dem läskiga ställena haha. Bra att man har någon som håller om en :)

Om någon av mina vänner läser detta inlägg så snälla skicka ert nr och namn till min mobil :) Haha, ni kan ju glömma att jag skriver ut mitt nr i bloggen. Känner ni mig, har ni det.
Annars får ni väl kolla min fbprofil (om vi är vänner).
För jag börjar seriöst känna att mitt sociala liv dör ut pga den jävla mobilen. Nu lånar jag mammas, med mitt simkort i så det är samma gamla nr!

Ska gå och lägga mig snart, struntade i träningen idag. Who cares? Snart blir det fjällen och då blir det träning så det räcker och bli över.

Puss på rumpan ♥


Haha, är det bara jag som känner att det är lite Kenza över den här bilden? Typ JAG ÄR GLAD written all over the face hehe..


Kommentarer
Postat av: agnes

Agnes , 0707350736 ! :D

2010-07-29 @ 16:52:09
URL: http://whereslaura.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0