When I was young

Idag har vart en såndär slapp dag :) Jag har bakat chokladmuffins och vart ute i snön med pappa och Quattro samt laddat ner mio min mio till ipoden :D Haha, jag kommer ihåg när jag var liten och kollade på mio min mio och jag var alltid så rädd för kato XD Jag blundade alltid på slutet och kollade när mio tog hans stenhjärta och så blev det en fågel som flög iväg. Det var en av mina favoritdelar i filmen. Varje gång jag hör låten så tar jag en liten nostalgitripp till när man var bekymerslös och ens största problem var att man hade tråkigt ibland :P

Ikväll ska vi till våra grannar...vilket påminner mig om att jag måste börja fixa mig nu ;-) Sitter här med mysbyxor, t-shirt och bulle på huvudet och äter chokladmuffins med sked eftersom att dem blev för kladdiga. Kladdkaka dåra :P


hahaha, ok kanske bara jag som tkr det är kul, men det är ju trots allt min blogg ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0